SUBARU BRZ 2.0R Sport

Nezávazná poptávka » Volat prodejci »

Cena od 800 000 vč. DPH

Motor FA20 - celosvětově nejhospodárnější nepřeplňovaný sportovní motor

Motor je určen výhradně pro Subaru BRZ a staví na jednotce boxer třetí generace, řady „FB“. Pohonná jednotka je ekologická, disponuje vysokým výkonem a zajišťuje odezvu, která se od sportovního automobilu nové generace očekává. Motor produkuje 100 k/litr zdvihového objemu a vykazuje nízké emise CO2 (159 g/km*). Jde o celosvětově nejhospodárnější nepřeplňovaný sportovní motor. Motor se čtvercovou charakteristikou (86 x 86 mm) lze nesmírně snadno vytáčet až k červenému poli v 7000 ot/min.

Základní technické údaje:

Zdvihový objem 1 998 cm3
Maximální výkon 147 kW (200 k) / 7 000 ot./min.
Maximální točivý mioment 205 Nm / 6 400 - 6 600 ot./min
Maximální rychlost 210 - 226 km/h
Zrychlení (0-100 km/h) 7.6 - 8.2 sec.
Spotřeba paliva (kombinace):  
2.0R (6MT) 7.8 lit. / 100km
2.0R (6AT) 7.1 lit. / 100km
EMISE CO2* (kombinace):  
2.0R (6MT) 180 g / km
2.0R (6AT) 164 g / km
Emisní norma EURO 5b

Převodovy:

 
Manuální 6-ti stupňová, 6MT
Automatická 6-ti stupňová, E-6AT
Kompletní technické údaje naleznete v přiloženém PDF souboru.

Výbavy:

 
  Sport
  Sport 6AT
  Individual
 

Světová třída - koncepce s ultranízkým těžištěm

Nižší těžiště znamená nižší moment setrvačnosti vozidla k podélné ose, což je zárukou výtečné ovladatelnosti a jízdní stability, kdy všechna kola zůstávají při průjezdu zatáčkou pevně na zemi. Zároveň zbývá větší prostor k naladění soustavy zavěšení kol, a tak lze dosáhnout vysoké jízdní stability i pohodlí.

Ve snaze maximálně využít jedinečné vlastnosti motoru SUBARU BOXER, zejména jeho nízké těžiště, nízkou hmotnost a kompaktní rozměry, byl motor zastavěn co nejblíže středu karoserie a zároveň co nejníže. Při vývoji celé podvozkové platformy byla tato koncepce maximálně zohledněna. Výsledkem tohoto úsilí je koncepce s ultra-nízkým těžištěm, které dosahuje pouhých 460 mm (odpovídá parametrům špičkových supersportů) a vůz navíc disponuje ideálním rozložením hmotnosti mezi nápravami.

V dokonalém kokpitu je vůz prodloužením řidičova těla

Subaru se maximálně snažilo vyjádřit esenci sportovního vozu a vytvořilo design interiéru orientovaný zejména na funkčnost a dokonalou kontrolu. Neslevilo však ani z vysoké úrovně vnímané kvality, aby zajistilo radost z vlastnictví vozu.

6-ti stupňová manuální převodovka 6MT

Hladký a tichý chod zajišťuje šestistupňová manuální převodovka s krátkými drahami. První tři převodové stupně využívají trojité synchronizační kužely, které manuální převodovce propůjčují jasně čitelnou a sportovní zpětnou vazbu.

6-ti stupňová automatická převodovka E-6AT

Šestistupňová automatická převodovka nabízí řazení páčkami pod volantem a přidávání meziplynů při podřazování. V režimu SPORT zajišťuje citlivější odezvu; v režimu M pak zase umožňuje ruční řazení. Převodovka vykazuje čitelné reakce na pokyny od řidiče.

Speciálně vyvinutý podvozek posunující sportovní charakter na novou úroveň

Zavěšení předních kol - Lehké a velmi tuhé vzpěry McPherson, úspěšně používané ve WRX STI a dalších sportovních verzích, byly vyladěny speciálně pro Subaru BRZ. Ke snížení těžiště celého vozu a jeho nízkému profilu napomáhá nižší uchycení vzpěr, ovšem při zachování dostatečného zdvihu. Spodní rameno ve tvaru písmene „L“, používané u předchozích modelů Subaru, konstruktéři obrátili, aby bylo možné umístit motor co nejníže, a zajistit tak ideální uspořádání pro platformu s pohonem zadních kol a plochým motorem boxer.

Zavěšení zadních kol - Pro Subaru BRZ s pohonem zadních kol bylo optimalizováno dvojité lichoběžníkové zavěšení, známé pro vynikající záběrové schopnosti. Tato konstrukce zavěšení zajišťuje optimální záběr zadních pneumatik a nesmírně příjemnou ovladatelnost příslušející sportovnímu vozu s pohonem zadních kol.

Kontaktujte prodejce

Marcel Bezdíček
Mobil: +420 731 502 628
E-mail: bezdicek@subaru-alm.cz