
Subaru OUTBACK
VELKÁ CESTA
Představujeme zcela nový Outback. Poznejte skutečné potěšení z cestování ve voze s novým robustním designem, který vás komfortně, pohodově a s lehkostí doveze kamkoliv si vzpomenete.
Kam dál?...
Technologie
Věřte tomu, co je uvnitř - HLAVNÍ TECHNOLOGIE SUBARU
Právě tyto hlavní technologie Subaru, přispívající k větší výkonnosti, komfortu, bezpečnosti a spolehlivosti, dodávají všem automobilům Subaru jejich typické vlastnosti, díky nimž si každý cestující s klidnou myslí maximálně užije jízdu.
Symetrický pohon všech kol s-AWD
Symetrický pohon všech kol Subaru Symmetrical AWD zajišťuje stabilitu a bezpečnost na každém povrchu. Schopnost aktivního rozdělování točivého momentu rozděluje hnací sílu mezi kola podle aktuálních trakčních podmínek, takže přináší více přilnavosti na mokrých a kluzkých površích.
Lineartronic
Přepracovaný hydraulický systém převodovky s širším rozpětím převodových poměrů poskytuje jemnou a plynulou změnu převodů, účinnou a hladkou akceleraci, podmanivou jízdní dynamiku a současně nižší spotřebu paliva.
X-MODE
Zábava na každém povrchu
Vysokou úroveň ovladatelnosti, stability a jízdního komfortu v tichém interiéru si užijete zásluhou propracovaného symetrického pohonu všech kol Symmetrical AWD a Globální platformy Subaru. S novým Outbackem se můžete vydat kamkoliv a užít si sametový jízdní projev i mimořádné schopnosti v terénu.
X-MODE se dvěma režimy
S dvojicí režimů systému X-MODE odhalíte veškerý potenciál nového Outbacku při jízdě mimo silnice. Na 11,6" displeji můžete pohodlně přepínat mezi režimy [SNOW/DIRT] a [D.SNOW/MUD] ([Sníh/Štěrk] a [Hluboký sníh/Bláto]), takže pro každý povrch budete mít vždy správné nastavení.
Motor SUBARU BOXER
Motory boxer mají oproti jiným typům motorů jednoznačné přednosti, Subaru je proto motorům SUBARU BOXER věrné již více než 50 let. Vyznačují se spolehlivostí a dlouhou životností, jejich písty jsou umístěné v jedné horizontální rovině a pohybují se proti sobě. Tím v každém Subaru zaujmou kultivovaným během s minimem vibrací.
SI-Drive
SI-DRIVE vám umožní řídit, jak chcete, kdy chcete, za jakýchkoliv podmínek. Pomocí spínače na volantu přepínejte výstupní charakteristiku motoru mezi režimy I (Intelligent) a S (Sport).
Režim Sport
Sportovní režim poskytuje hladký výkon motoru při jakékoli jízdní rychlosti. Při sešlápnutí pedálu vždy okamžitě ucítíte lineární odezvu a svižnou akceleraci.
Režim Intelligent
Režim Intelligent kombinuje okamžitou odezvu jízdy a odpovědnost vůči životnímu prostředí.
Globální platforma SUBARU
SUBARU GLOBAL PLATFORM (SGP) SE ZVÝŠENOU PEVNOSTÍ KAROSERIE
Globální platforma Subaru (SGP) posunuje úroveň bezpečnosti na vyšší úroveň a současně vytváří unikátní jízdní zážitky typické pro vozy Subaru. Dále zajišťuje příkladnou prostornost, komfort a potěšení z jízdy. Zvýšená tuhost karoserie, zajištěná zcela přepracovanou strukturou s různými druhy dodatečných strukturálních výztuh, nejenže zvyšuje ochranu posádky při různých typech nárazu, ale také odstranila nežádoucí vibrace a hlučnost.
Prstencový rám
Kompletní vnitřní rámová konstrukce
Nová kompletní struktura vnitřního rámu, ve které je celá struktura karoserie bezpečně smontována ještě před přivařením vnějších panelů, což poskytuje vyšší tuhost, lepší stabilitu a jízdní komfort.
Posílený spoj rámu
Spoj horního rámu tvoří dráhu zatížení k platformě a zlepšuje torzní tuhost, zatímco cyklický rám kolem zadních dveří posiluje tuhost rámu při otevírání víka zavazadlového prostoru. Vylepšený spoj v přední části bezpečně spojuje platformu a horní rám.
Pěnový materiál tvořený dvěma tekutinami
Tento vysoce tuhý a lehký materiál byl vstřikován do struktury příčného nosníku podlahy, aby se potlačily vibrace povrchu podlahy.
Vylepšená tuhost zadní části karoserie
Vylepšený rám s dodatečnou strukturou vedoucí od horního uložení zadních tlumičů po spodní základnu zadních dveří, zlepšuje celkovou tuhost vozidla, zatímco použitím pryskyřičných výztuh na konstrukčních průřezech rámu otvoru nákladového prostoru se zlepšuje torzní tuhost, obvykle náchylného ke kroucení.
Bezpečnost
Komplexní bezpečnost Subaru
U Subaru je bezpečnost na prvním místě. Proto Subaru své pokročilé bezpečnostní systémy jemně ladí, testuje a znovu testuje již více než 50 let. Spojení nejnovějších systémů, jejichž úkolem je nehodám předcházet a současně ochraňovat posádku, s typickými technologiemi Subaru, jako je Globální platforma Subaru či pohon všech kol Symmetrical AWD Subaru, dále pokračuje ve svém přístupu, v němž je na prvním místě člověk komplexně chráněný souborem bezpečnostní výbavy. Cílem tohoto přístupu je budoucnost bez nehod a zranění.
Primární bezpečnost
Nerušený výhled, ideální pozice za volantem a intuitivní obsluha vám pomáhají zvyšovat bezpečnostní standard od okamžiku nasednutí.
Vynikající výhled z vozu
Přepracovaná kabina poskytuje ještě lepší výhled díky rozložení oken, vnějších zpětných zrcátek a sloupků, které minimalizuje mrtvé úhly.
Aktivní bezpečnost
Hlavní technologie Subaru, jako symetrický pohon všech kol Symmetrical AWD či Globální platforma Subaru, zajišťují přesné řízení během jízdy, zatáčení i brzdění.
Upozornění na nebezpečí
Díky platformě SGP, symetrickému pohonu AWD, nízkému těžišti, zdokonalenému podvozku a zvýšené tuhosti karoserie vůz reaguje na úhybný manévr okamžitě, a tím pomáhá vyhnout se nebezpečí na silnici.
Vektorové řízení dynamiky
Systém regulace jízdní dynamiky upravuje distribuci točivého momentu mezi všechna kola (AWD), výkon motoru a brzdění každého kola. Tím pomáhá udržet vozidlo v požadovaném směru jízdy. Díky funkci aktivního rozdělování točivého momentu je méně točivého momentu posíláno na vnitřní a více na vnější kola. Tím se zlepšuje obratnost vozu a jeho agilita při průjezdu ostrých zatáček.
Auto Vehicle Hold (AVH)
Tato funkce po zastavení udržuje vůz pomocí brzd na místě i bez sešlápnutého brzdového pedálu. Při přidání plynu se vůz automaticky odbrzdí a rozjede.
Stabilizační systém
Stabilizační systém zajišťuje stabilní chování vozu na každém povrchu a za všech situací. Chování vozu ovlivňuje aktivními zásahy brzd na jednotlivých kolech, cíleným rozdělením hnací síly mezi nápravy a regulací činnosti motoru.
Preventivní bezpečnost
Pokrokové bezpečnostní technologie, jako je například systém EyeSight*¹, zabraňují nehodám před tím, než by k nim mohlo dojít.
Funkce automatického sklonění pravého zpětného zrcátka při couvání*²
Dělá couvání pohodlnějším a bezpečnějším pro každého řidiče. Vnější zpětné zrcátko na straně spolujezdce se automaticky sklopí, když zařadíte zpátečku.
Adaptivní světlomety (ADB - Adaptive Driving Beam)
Být viděn a vidět v noci – to je úkol světlometů s automatickou regulací dosvitui. Systém světelného pole ovládá několik LED světel tak, aby zůstaly tmavé oblasti osvětleny dálkovými světly, aniž by oslňovaly protijedoucí a předjíždějící vozidla.
Systém pro detekci vozů v mrtvém úhlu (SRVD - Subaru Rear Vehicle Detection)*³
Senzory v zadních rozích dokáží při změně jízdního pruhu identifikovat vozidla v mrtvých úhlech zpětných zrcátek a následně na ně upozornit řidiče. Tyto informace se využívají při změně jízdního pruhu a současně při vycouvávání z příčného parkovacího místa.
Automatické brzdění při couvání (RAB - Reverse Automatic Braking)*³
Čtyři senzory v zadním nárazníku při couvání detekují překážky za vozidlem. V případě jejich rozpoznání na ně systém řidiče upozorní výstražnými zvuky a v případě nutnosti dokáže automobil automaticky zastavit. Tím zabrání kolizi nebo zmenší vzniklé škody.
Natáčecí světlomety (SRH - Steering Responsive Headlights)
Lepší výhled do zatáček pro bezpečnější jízdu v noci. Tyto světlomety se natáčejí podle pohybu volantu a jejich světelný kužel míří přesně tam, kam automobil zatáčí.
Bezpečnostní systém na podporu řízení EyeSight
Bezpečnostní systém EyeSight*¹ byl zcela přepracován a dostal mnoho nových pokrokových funkcí. Nyní proto poskytuje mnohem více klidu za volantem. Zdokonaleno bylo jak rozpoznávání snímaného obrazu, tak jeho vyhodnocování. Zlepšeno bylo také celkové technické vybavení a integrace systému za čelním sklem. To vše přináší v reálných jízdních situacích více jistoty a bezpečnosti.
Adaptivní tempomat
Když rozpozná vozidlo jedoucí vpředu, adaptivní tempomat přizpůsobí rychlost tak, aby se udržovala nastavená vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla (systém monitoruje odstup a vzájemný rozdíl v rychlostech). EyeSight přizpůsobuje výkon motoru, řazení a brzdění, aby rychlost vašeho vozu odpovídala dopravní situaci, a to v rozmezí od 0 do 180 km/h.
Prevence vybočení z jízdního pruhu
Zpříjemňuje dlouhé jízdy tím, že pomáhá udržet vůz v jízdním pruhu, který identifikuje podle jeho podélného značení. Systém pracuje v součinnosti s řidičem, jenž má ruce na volantu. Cílem je zabránění nechtěnému vyjetí z jízdního pruhu, a to i na silnicích bez obvyklého vymezení jízdních pruhů díky rozpoznávání hranic mimo vozovku, například trávy.
Udržování uprostřed jízdního pruhu a následování vozidla vpředu
Snižuje únavu a zatížení řidiče tím, že rozpoznává značení jízdních pruhů a vozidlo jedoucí vpředu a na základě těchto informací aktivně pomáhá s udržováním vozu uprostřed vozovky.
Upozornění na rozjezd vozidla vpředu
Pokud právě stojíte a systém EyeSight rozpozná, že se kolona opět začala hýbat, funkce upozornění na rozjezd vozidla vpředu (LVSA - Lead Vehicle Start Alert) vám dá pomocí akustického signálu a blikající kontrolky vědět, že nastal čas reagovat.
Přednárazová regulace výkonu motoru
Pokud je před vozem překážka a řidič zvolí režim „D" pro jízdu vpřed místo „R" pro couvání, systém na tuto chybu a potenciální riziko nárazu řidiče upozorní zvukovým signálem a blikající kontrolkou. Současně také omezí výkon motoru,což minimalizuje sílu případného nárazu, a tím i potenciálně vzniklé škody.
Systém přednárazového brzdění*4*³
Nový kamerový systém má širší zorný úhel a zdokonalený software pro rozpoznávání obrazu. Díky tomu dokáže účinně předcházet kolizím i na křižovatkách.
Autonomní nouzové řízení
Pokud předkolizní brzdový asistent nestačí vůz před překážkou zastavit, autonomní nouzové řízení pomocí dvojice kamer a zadních radarů rozpozná jízdní pruhy a současně stihne posoudit, zda je vedle překážky dostatek prostoru k jejímu objetí. Jestliže vyhodnotí, že je tento manévr bezpečný, pomůže kolizi zabránit aktivním zásahem do řízení.
Asistent udržení v jízdním pruhu v krizových situacích
Pokud systém detekuje při tendenci k vybočení z jízdního pruhu vozidla jedoucí po stranách, vzadu nebo v protisměru, aktivuje varovný zvuk, zobrazí upozornění na displeji a současně provede korekci volantem pro navrácení vozu do středu jízdního pruhu. A to bez ohledu na aktivaci směrovek.
Rozpoznávání rychlostních limitů / Inteligentní omezovač rychlosti
Pomáhá předcházet překročení rychlosti a dalším dopravním přestupkům tím, že detekuje dopravní značky, takže se můžete více soustředit na řízení. Traffic Sign Assist rozpozná rychlostní limit a další dopravní značky a upozorní řidiče, zatímco Intelligent Speed Assistance pomáhá upravit rychlost vozidla na rychlostní limit.
Systém monitorování řidiče Driver Monitoring System (DMS)
DMS je pokrokový bezpečnostní systém, který využívá speciální kameru a algoritmy rozpoznávání obrazu k identifikaci únavy nebo nesoustředění řidiče. Dokáže vzájemně odlišit pět do systému registrovaných osob a automaticky podle jejich preferencí individualizovat nastavení různých komfortních funkcí vozu.
Upozornění
Systém monitorování řidiče jej v případě rozpoznání jeho nepozornosti nebo únavy akusticky a opticky varuje.
Automatické nastavení podle řidiče
Systém monitorování řidiče bez ohledu na věk nebo tělesné proporce rozpozná konkrétní osobu a podle dříve uložených hodnot nastaví polohu sedadla, zpětných zrcátek a klimatizace.
Automatické nastavení bočních zpětných zrcátek
Před jízdou není třeba nastavovat vnější zpětná zrcátka, protože DMS je pohodlně nastaví za vás podle předem zaregistrovaného nastavení.
Personalizované nastavení ovladačů řidiče
DMS automaticky obnovuje předvolená nastavení řidiče, jako je obsah zobrazený na středovém displeji, obrazovce měřičů jízdních údajů a klimatizace.
Pasivní bezpečnost
Tyto systémy jsou navržené pro přímou ochranu posádky v případě kolize. Patří sem například koncepce umožňující, aby motor při nárazu zajel pod podlahu mimo prostor pro posádku, stejně jako airbagy.
Bezpečnostní konstrukce skeletu karoserie
Zesílené sloupky a nosná struktura pracují v rámci platformy SGP společně na tom, aby Outbackr efektivně absorboval nárazy ze všech stran, a tím ochránil posádku. Motor a převodovka jsou navrženy tak, aby se v případě čelního nárazu posunuly pod vozidlo a nezdeformovaly prostor pro posádku.
Systém airbagů (SRS)*
Součástí standardní výbavy zcela nového Foresteru jsou přední, boční a hlavové airbagy a jeden kolenní airbag*. Díky tomu je v případě nárazu všem cestujícím zajištěna vysoká úroveň ochrany.
Design
Výbava exteriéru
LED světlomety
Být viděn během dne a vidět v noci – to je úkol světlometů s automatickou regulací dosvitu a funkcí natáčení do zatáček podle natočení volantu. Zajišťují na každém typu silnice optimální osvětlení vozovky. Směrová světla integrovaná do světel denního svícení v typickém tvaru písmene C dodávají světlometům uhlazený a kompaktní vzhled. Svým tvarem současně podtrhují celkovou robustnost nového Outbacku.
18" hliníková kola
S 18" koly se snadno dostanete kamkoliv.
LED mlhová světla
LED mlhová světla dodávají přední části svalnatý výraz.
Zadní světla
Trojrozměrně působící dynamická zadní světla propůjčují každému Subaru již zdálky nezaměnitelný postoj.
Střešní spoiler
Sportovní střešní spoiler je delší, tím zajišťuje lepší aerodynamiku vozu a úspornější jízdu.
Výbava interiéru
11,6" centrální displej
Velký 11,6" dotykový displej umožňuje intuitivní ovládání, podobně jako u mobilních telefonů. Obsluhuje audio i další užitečnéfunkce, přičemž podporuje širokou škálu funkcí infotainmentu, jako je Apple CarPlay*¹ a Android Auto*².
Bezdotykové otevírání víka zavazadlového prostoru
Díky bezdotykovému senzoru otevřete zavazadlový prostor i když máte obě ruce plné zavazadel.
Prémiový audiosystém s reproduktory Harman/Kardon*³
Cestující na všech sedadlech si mohou vychutnat vysokou kvalitu hudby přizpůsobenou vnitřnímu prostoru nejnovější technologií GreenEdge od společnosti Harman/Kardon.
Zavazadlový prostor
Komfortní nakládání zavazadel zajistí výškově nastavitelný kryt prostoru pro náklad.
Zadní sedadla dělená v poměru 60/40
Variabilně sklopná opěradla zadních sedadel umožní flexibilně převážet i dlouhé předměty.
Subaru Outback Geyser
AKČNÍ MODEL 24MY Subaru Outback Geyser
LIMITOVANÁ OUTDOOROVÁ EDICE 44 VOZŮ
AKČNÍ SPECIFIKACE:
Výbava modelu vychází z vrcholného provedení Touring v limitované edici černého interiéru v provedení z kůže Nappa. Exteriér zvýrazňují střešní ližiny z modelu Field s integrovanými háčky a nosností 318 kg na místě (100 kg za jízdy), abyste mohli častěji využívat větší zátěž při vašich outdoorových aktivitách.
Cena modelu: 1 270 000 kč s DPH (s možností odpočtu DPH)
Exteriér
Speciální barva exteriéru Geyser Blue.
Interiér
Jeho výbava vychází z vrcholného provedení Touring s černým interiérem v provedení z kůže Nappa.