Technologie

Motor SUBARU BOXER

y

Vyvážený a komfortní.

Díky unikátní konstrukci motoru SUBARU BOXER jsou válce umístěny po obou stranách klikového hřídele v úhlu 180 stupňů proti sobě. Profil je tak nižší a plošší než u motorů odlišné konstrukce.

Motor (a tedy i celý vůz) má tak nižší těžiště, což přispívá k lepšímu rozložení hmotnosti a ochotě k zatáčení.

 

Přirozená vyváženost

Písty s protiběžným chodem— na rozdíl od tradičních řadových nebo vidlicových agregátů— se z podstaty vyznačují protichůdným působením pohybových sil. Tím účinně eliminují vibrace bez nutnosti používat vyvažovací hřídele, které zvyšují hmotnost i složitost celého ústrojí.

Nízké těžiště

Všechny těžké pohyblivé komponenty v plochém motoru s protiběžnými písty – ojnice, písty, vačkové hřídele a rozvodový mechanizmus – jsou v jedné rovině a současně co nejníže. Modely SUBARU mají oproti jiným vozům s řadovými nebo vidlicovými motory výrazně nižší těžiště, což přináší mnoho výhod v otázkách ovladatelnosti i jízdních schopností.

 

Přirozená vyváženost

Písty s protiběžným chodem— na rozdíl od tradičních řadových nebo vidlicových agregátů— se z podstaty vyznačují protichůdným působením pohybových sil. Tím účinně eliminují vibrace bez nutnosti používat vyvažovací hřídele, které zvyšují hmotnost i složitost celého ústrojí.

y

 

Nízké těžiště

Všechny těžké pohyblivé komponenty v plochém motoru s protiběžnými písty – ojnice, písty, vačkové hřídele a rozvodový mechanizmus – jsou v jedné rovině a současně co nejníže. Modely SUBARU mají oproti jiným vozům s řadovými nebo vidlicovými motory výrazně nižší těžiště, což přináší mnoho výhod v otázkách ovladatelnosti i jízdních schopností.

y

 

MOTOR SUBARU BOXER 1,6 L DOHC S PŘEPLŇOVÁNÍM A PŘÍMÝM VSTŘIKOVÁNÍM PALIVA ("DIT")

Max výkon
125 kW (170 k) při 4800 až 5600 ot/min
Max toč moment
250 Nm při 1800 až 4800 ot/min
Spotřeba paliva
7.0 l/100km (1.6GT); 7.2 l/100km (1.6GT-S)
Emise CO2
159 g/km (1.6GT), 164 g/km (1.6GT-S)

y

 

Pohon všech kol Symmetrical AWD

y

Stálý pohon všech kol Symmetrical AWD je právem uznávanou technologií po celém světě. Když si to obtížné jízdní podmínky žádají, dokáže rovnoměrně rozdělovat hnací sílu na všechna čtyři kola, a nabídnout tak příkladnou kontrolu a vyváženost i tam, kde jiná vozidla sotva klopýtají.

Výhody jsou zřejmé již na první pohled – vyšší jistota při průjezdu zatáčkami, lepší záběrové schopnosti na kluzkých površích a působivější akcelerace. Řízení vozu je v konečném výsledku snazší, bezpečnější a současně i zábavnější.

 

Bezestupňová převodovka Lineartronic CVT

y

Vaše očekávání řadí vyšší rychlostní stupeň.

Když SUBARU jako první na světě představilo svůj osobní vůz se stálým pohonem všech kol, jednalo se o zcela novou koncepci a SUBARU tím navždy dokázalo změnit vnímání technologie AWD v očích veřejnosti. Nastolený trend pokračuje nejnovější verzí bezestupňové převodovky Lineartronic, kterou používá Levorg. Lehká převodovka s příkladnou odezvou mění zaběhnuté zvyklosti svojí až nečekanou přesností a živou odezvou.

Vždy se přizpůsobí. Bez kompromisů v otázkách výkonu.

Bezestupňová převodovka Lineartronic v modelu Levorg, nezatížená pevnými převodovými stupni jako tradiční automatická ústrojí, využívá neomezené množství převodových poměrů tak, aby motor za všech situací pracoval ve správném rozsahu otáček s ohledem na hladkou akceleraci i nízkou spotřebu paliva.

Přihlášení